Obserwatorzy

środa, 31 grudnia 2014

Zima

 Zima kojarzy się ze świętami i zabawą w śniegu. U niektórych spadł  śnieg tak jak i u mnie :)
Cookie i Chocolate wyszły ze mną na dwór pobawić się. Zabrałam ze sobą aparat, bo czułam, że
zrobię im pare zdjęć.




 Cookie chciała mieć pamiątkowe zdjęcie :)

 Moja mądra Cookie wpadła na pomysł zrobienia bitwy na śnieżki (nikt więcej o niej nie wiedział).
-AUA!!!- rozległo się.
-AUA!!!- to Chocolate krzyczała.
Podbiegłam i zobaczyłam Chocolate całą w śniegu:



 Odwróciłam się i dostałam śnieżnym pociskiem w brzuch. I wtedy zobaczyłam Cookie. Stała ze
śnieżną kulką w ręce:



 Spojrzałam na nią, a ona odłożyła kulkę, przeprosiła nas i poszłyśmy dalej.
Dziewczyny położyły się w śniegu i robiły aniołki.



 Cookie i Chocolate bardzo podobała się zabawa mi zresztą też. ;)


 KONIEC :)




2 komentarze: